O webu itinnitus.cz

Základní informace o tomto webu.
mejla
Kontaktovat uživatele:

O webu itinnitus.cz

Příspěvekod mejla » pát 25. led 2013 18:09:54

Vážení návštěvníci,

díky, že jste zavítali na web itinnitus.cz!

Tento web (prozatím jen diskuzní fórum) jsem se rozhodl založit poté, co jsem zjistil, že na českém a slovenském internetu zřejmě neexistuje žádná stránka, která by obsahovala komplexní informace o tinnitu. Nejsem lékař ani odborník na jakékoli informace související s touto "chorobou", ale jelikož jí v současnosti sám trpím a neustále o ní hledám aktuální informace, přišlo mi jako fajn nápad, založit tento web, na kterém budu zveřejňovat vše, co o tinnitu zjistím - např. ze zahraničních stránek apod. Postupem času zprovozním zpravodajskou část webu, prozatím budu veškeré materiály uveřejňovat v jednotlivých částech diskuzního fóra a to zejména v části TINNITUS A VŠE KOLEM NĚJ.

NAŠIM DLOUHODOBÝM CÍLEM JE ROZŠÍŘENÍ OBECNÉHO POVĚDOMÍ O TINNITU.

Budu velice rád, když se aktivně zapojíte do diskuze v jednotlivých tématech fóra. Jen v České republice a na Slovensku je zřejmě několik set tisíc lidí, kteří mají tinnitus a dali by jistě cokoli za to, aby se tohoto nezvaného hosta zbavili. Věřím, že sdílením informací, zážitků či rad, si můžeme svůj boj s tinnitem alespoň trochu zpříjemnit a byl bych rád, kdyby se nám i díky webu itinnitus.cz podařilo vytvořit komunitu lidí, která by se časem vyprofilovala jako jakýsi "Česko-Slovenský tinnitus klub".