Tinnitus a antibiotika Azitromycin

Základní informace, odkazy na články a studie + názory uživatelů.
zuzka212
Příspěvky: 11
Registrován: čtv 16. črc 2015 23:06:51

Tinnitus a antibiotika Azitromycin

Příspěvekod zuzka212 » úte 04. srp 2015 1:06:42

Ahoj. Měla jsem bolení v krku a praktik mi napsal antibiotika, připsal nezaměňovat, ale v lékárně je neměli a dali mi suveréně prý stejné- Azitromycin (makrolidy). Zhoršil se mi po nich Tinnit. Nežádoucí účinky mohou postihnout až 1 z 1 000 lidí: zvonění v uších. Stalo se to také někomu? Když jsem šla za prakt., nebyla jsem první, věděl to. Dejte si na ně pozor!

Uživatelský avatar
mejla
Příspěvky: 420
Registrován: úte 22. led 2013 15:57:18
Kontaktovat uživatele:

Re: Tinnit a antibiotika Azitromycin

Příspěvekod mejla » úte 04. srp 2015 8:01:33

Také jsem bral azitromycin (dokonce několik měsíců), tinnitus se mi nezhoršil, ale objevily se jiné problémy. Těch nežádoucích účinků je tam popsáno tolik, že tam snad chybí už jenom "smrt - 1/1000 případů".

zuzka212
Příspěvky: 11
Registrován: čtv 16. črc 2015 23:06:51

Re: Tinnit a antibiotika Azitromycin

Příspěvekod zuzka212 » úte 04. srp 2015 8:48:28

No jo, něco ti vyléčí a něco ti zas natropí dalšího.... U všech leků jsou seznamy nežádoucich účinků ted to sleduji a "děsí " mi, co z toho postihne mě....

Uživatelský avatar
mejla
Příspěvky: 420
Registrován: úte 22. led 2013 15:57:18
Kontaktovat uživatele:

Re: Tinnit a antibiotika Azitromycin

Příspěvekod mejla » úte 04. srp 2015 10:25:16

Lepší možná nečíst :)


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů