Antidepresiva a tinnitus

Zeptejte se ostatních uživatelů na cokoli, co souvisí s tématem TINNITUS.
kukucina
Příspěvky: 1
Registrován: sob 12. lis 2016 14:33:28

Antidepresiva a tinnitus

Příspěvekod kukucina » pát 03. úno 2017 15:08:18

Dobry den..chtela bych se zeptat..zda nekomu zacal tinnitus po antidepresivech. Zacala jsem brat cipralex na uzkosti. Po 3 tydnech tinnitus. Po 3 mesicich ucinky nic moc (tudiz ani psychika zadna slava) a cipralex mi byl zvednut. Doktor ruka..ze tinnitus zpusobuje spis psychika..ja se trochu obavam..ze ten cipralex. Mam dilrma..zda pockat jeste po navyseni..az bude i psychika uplne o.k..nebo radsi zkusit pomalu vysadit..zda to zmizi? Nemate nekdo podobnou zkusenost?

michal
Příspěvky: 314
Registrován: pát 01. bře 2013 12:06:52
Bydliště: Praha východ

Re: Antidepresiva a tinnitus

Příspěvekod michal » úte 07. úno 2017 10:21:43

Jestli Cipralex nezabral po 3 měsících tak ho zkus vysadit, ono i ten tinnitus, že po 3 měsících nezmizel tomu odpovídá. Četl jsem nějaký příběh, že po vysazení zmizel, ale nejsoem doktor, tak moje rady ber s rezervou.

Eleanor
Příspěvky: 2
Registrován: úte 30. dub 2019 11:42:08

Re: Antidepresiva a tinnitus

Příspěvekod Eleanor » úte 30. dub 2019 16:21:03

Já beru Asentru, tinnitus ti to nevyléčí, s tím nepočítej, ani nebudeš šťastnější, to antidepresiva taky nedovedou, ale budeš klidnější.


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů